środa, 20 kwietnia 2011

114- Plamy kontrolowane i moje nowe ulubione spodnie.

Odcięcie do blogosfery na dwa dni uważam za zbyt duże przegięcie. A odcięłam się na własne życzenie oddając komputer do naprawy. Bo ok, mogłam korzystać z komputera brata, ale moje korzystanie ograniczało się do niezbędnego minimum. A gdy miałam wczoraj wolne popołudnie i dostęp do komputera to postanowiłam go spożytkować z większą korzyścią dla samej siebie i trzasnęłam 6 stron pracy rocznej. Jestem z siebie dumna. Coś tam jeszcze dopiszę, dołoży się interlinię i będzie git.
Na zdjęciach moje nowe, ulubione spodnie. Zdeklasowały beżowe pumpy. Dla tych, którzy być może pamiętają, że miałam do maja nic nie kupować, to chciałam zaznaczyć, że to nie dotyczyło sytuacji gdy płaci ktoś inny:P W końcu ja nie kupuję, bo oszczędzam. Pierścionek został przemalowany bo miał plamę. Jak Anna słusznie zauważyła, teraz też nie jest ich pozbawiony. Pff. To są plamy kontrolowane.

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


bluzka, pierścionek- h&m
spodnie- nn
łańcuchy- terranova
bransoletki- natura
baleriny- ccc

20 komentarzy:

  1. świetne spodnie, cudny pierścionek :)
    ślicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. yes, uwielbiam te spodnie. Jedna mam do wyjscia, w jednych chodze po domciu, bo sa poplamione moja farba do malowania obrazow, prawdziwe dzielo :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. suuuper kok! ja za chiny ludowe nie moge takiego postwaic na mojej glowie ;/ ile sie okombinowalam i nic ;/ chyba tego do koków zakupie - ponczusia :D

    pozdrawiam ! nie daj sie chorobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie jak zwykle rewelacyjnie ci pasują. Tak się zastanawiałm co cie tak długo nie ma na blogu, pewnie tyle prac do napisania... ;) a to za sprawą komputera... (dobrze to znam mi kiedys padły oba w jednym tygodniu, dosłownie jeden po drugim, jak postawiłam system na nowo na swoim, tak dzień później padł komputer R)

    Agg czyżbyś chorowała?

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, to nie tylko ciebie. od wczoraj jestem na prochach. oby szybko nam to przeszło - pogoda taka że aż żal w łóżku siedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kontrola to podstawa xD Bardzo mnie się podoba, bardzo jestem dumna za 6 stron pracy. Ja w ogóle dziś bardzo na to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny lakier
    słoneczny
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. your style I like it! I will look to you for ideas)))

    I'd be happy if you want to visit my blog

    OdpowiedzUsuń
  9. your style I like it! I will look to you for ideas)))

    I'd be happy if you want to visit my blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do udziału w konkursie, który odbywa się u mnie na blogu!
    Do wygrania wysokie, żółte szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie!uściskaj Imbira!Relaksacyjnych dni świątecznych

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne spodnie, no i te wisiory, wisioreki, błyskotki, super!

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dodatki - pierścionek i łancuszki, uwielbiammm takie : )

    OdpowiedzUsuń
  14. no nie, ja chcę takie spodnie!!!!! żądam szczegółów skąd, jak, gdzie, za ile?!? odpowiedź nn mnie nie zadowala:)

    OdpowiedzUsuń
  15. to w takim razie ja bym bardzo chciała:) i bardzo mi się podoba Twoja propozycja i byłabym przeszczęśliwa gdyby się udało! dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tutaj mi się podoba! :)
    Torbę zakryłaś genialnie - ale moje oczy wszystko wyłapią ^^ też ją mam w swojej szafie.

    Pozdrawiam, agNeSSka :)

    OdpowiedzUsuń