wtorek, 27 kwietnia 2010

07- niebiesko z panterką

na głowie. Jest 6.25 mam chwilę czasu przed wyjściem na zajęcia i jakoś tak wyszło, że piszę notkę. Na antropologii będę siedziała jak kołek bo niestety nie udało się dotrzeć do jednego tekstu:P Tunika na zdjęciu to mój ulubiony łup z zimowych wyprzedaży, ma piękny kolor a kosztowała niecałe 30zł. Kurtka z kolei to najlepszy zakup z wyprzedaży letnich, a buty z letnich w zeszłym roku:D.
Sukienka na wesele kupiona- klasyczna żeby się nikt nie czepiał, muszę ją odrobinę skrócić bo ma długość jakiej nie lubię- tuż za kolano.
Włosy rozplecione a tu ostatnie zdjęcia w warkoczykach. Już cholera bym chciała znów.

tunika- stradivarius
legginsy niby dżinsy- dworzec
buty-h&m
kurtka- new yorker
kolczyki- allegro

11 komentarzy:

  1. Jako Twój top follower odzywam się już :D
    Świetnie buty pasują do panterki. Jedyne co bym zmieniła to kolczyki, jakiś taki zamęt wprowadzają ;p Ale to moja subiektywna opinia tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz nam dawać większe zdjęcia, nie można się przyjrzeć kurtce. Tunika mnie się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od początku tego bloga ta stylizacja najbardziej mi sie podoba, mega :D A co do warkoczyków ja też za każdym razem jak je rozplatałam chciałam znów jak najszybciej je zrobić, a ty będziesz znowu pleść warkocze czy robisz coś innego?

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny zestaw.
    chociaż nie lubię takich butów tutaj w połączeniu z tą tunika i chustą mi się podobają.

    studiujesz antropologię?

    OdpowiedzUsuń
  5. gryziolki- nie ale antropologia kultury to jeden z przemiotów na moich studiach, zresztą na wielu kierunkach jest
    hibarbie- nie wiem właśnie, teraz chyba twisty spróbuję zrobić, ale kurcze wiesz na ten głupi ślub muszę wyglądać więc albo szybko rozplotę albo (to wersja bardziej prawdopodobna) zrobię po ślubie, lub też raczej po sesji bo to się mniej-więcej pokrywa
    patrycja- faktcznie jakieś małe te zdjęcia, z kolejnymi postaram się coś wymyślić

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna tuniczka i buty:) całość bardzo ładnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, tak sportowo. najbardziej podobają mi się trampki.
    no i właśnie te foty małe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam:) Bardzo umiejętnie łączysz style
    !

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten kolor!! (ten niebieski ;)
    i panterka, mrrrau ;D
    ostatnio nabyłam niebezpieczną ilość rzeczy w ten deseń ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. e, tak się wydaje na zdjęciach, nosze ledwie 65D :) to jakieś 89cm w biuście i 73 pod :)

    OdpowiedzUsuń