niedziela, 30 września 2012

268 - Maxi i sneakersy

Powinnam właśnie siedzieć i się pakować, ale przecież nie ma pośpiechu. Zwłaszcza, że wybór rzeczy do spakowania nie jest prosty. Za kilka godzin wracam do Warszawy i po spotkaniu ze znajomymi ze studiów jestem nawet z faktu powrotu na zajęcia w miarę zadowolona. Zupełnie za to jestem niezadowolona z powodu rozpoczynania tychże zajęć trzy razy o 8 rano, ale może się przyzwyczaję. Raczej nie i będę spać w autobusie, ale jeszcze się łudzę.
Miłość do sneakersów trwa i noszę je do wszystkiego. Znowu wzory plus wzory ale tak jakoś wyszło.

  



spódnica - Allegro
top - H&M
bolerko - Awanti
bransoletki -diy
naszyjnik - Reserved

23 komentarze:

  1. powrót na studia - marzenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej spódnicy wyglądasz jak modelka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się górne zestawienie wzorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszło !:) masz wyobraznie....aż miło popatzec, jakbym Cię spotkała ma ulicy pozazdroscilabym , robi efekt, no i masz odwage, ktorej wielu osobom brakuje :) np. mi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm czy je wiem czy odwaga? tak mi się podoba, tak się dobrze czuję, tak się noszę:)

      Usuń
  5. Fantastycznie!!! Idealne kolorki i super połączone desenie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinnaś częściej nosić taka fryzurę wydaje mi się że wyglądasz w niej najkorzystniej

    OdpowiedzUsuń
  7. pęknie, kurcze jak tobie to łączenie wzorów świetnie wychodzi. tak naturalnie i z luzem.

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam ten top, ale noszę jako spódnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię bardzo Twój styl pisania :) ubierania też i powiem Ci, że fajnie się to razem komponuje:P

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne połączenie, piekna spódniczka:*:*
    nie dajmy się jesieni.
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrowienia:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! swietny outfit! obserwuje i zapraszam do siebie... bedzie mi milo, gdy rowniez zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale mi sie podoba połączenie wzorów ;o

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz! Bardzo podoba mi się ten zestaw!!:):)
    a co do sneakersów, czuję to samo co ty! uwielbiam swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna spódnica :) Zajęcia studenckie powinny się rozpoczynac maksymalnie od 9.30

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja sobie własnie robię roczną przerwę od edukacji, bokiem mi już wychodzi UJot :D
    wytrzymasz :D i przyzwyczaisz się :) będzie dobrze, nie ma wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super spódnica, mozesz podać sprzedawce na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, ale spódnica była kupowana kilka miesięcy temu a ja na bieżąco kasuję archiwum aukcji

      Usuń