poniedziałek, 3 września 2012

259 - Bardzo wakacyjny post, czyli maxi spódnica i top z wyprzedaży.

I choć wczoraj dzieciakom skończyły się wakacje o czym nie wiem dlaczego, ale pewnie w ramach kontrastu, ja się nie znam, świadczyły miliony wpisów pt. "endless summer", dziesiejszy wysyp ałtficików na rozpoczęcie roku czy powrót "M jak miłość" dla mnie właściwie leniwy czil się zaczyna. Mimo że mam trochę pracy, to po 4 tygodniach pseudo wakacji, podczas których codziennie musiałam wstawać o 6.30 teraz śpię do oporu i głównie bujam się w dresie. Chyba, że wychodzę, to przynajmniej oko podmaluję.
A jak podmaluję to zazywczaj ostatnio wkładam spódnicę i top, bo tak mi najwygodniej. Miłość do maxi sukienek delikatnie mi osłabła na rzecz spódnic. Naszyjnik przeleżał w szafie ponad rok, by doczekać się w końcu sławetnego dnia zawiśnięcia na szyi. W ogóle to wcale nie zamierzałam go kupić, ale była promocja a ja jestem ofiarą promocji więc kupiłam. Top, też z wyprzedaży (za dychacza) szybko wszedł do użycia.

  



spódnica - allegro
top - h&m
naszyjnik -Ups!
bransoletka - indyjski

24 komentarze:

  1. Chyba bardziej by mi sie podobala gdyby byla taliowana:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah uwielbiam maxi ! bransoletka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetną masz tą maxi:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja :) bardzo ładna kobaltowa spódnica. Zapraszam na mojego bloga
    http://karvafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna spódnica:) ogólnie bardzo podobają mi się Twoje stylizacje:) Czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚLICZNA MAXI!Ale Ty masz kolekcję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. czasem już brak mi słów do tego jak idealnie wyglądasz w maxi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorystyka zestawu jak zdjęta ze mnie:) Mój ukochany odcień niebieskiego w połaczeniu z panterką:) Pieknie, pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. łaaał genialna stylizacja, aż sobie pozwolę dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna spódnica i świetny top! :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna spódnica, swietne zestawienie:)
    obsewruje z przyjemnościa:):*:**:
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i jak zawsze zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna bransoletka ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze jest zapomnieć o jakiejś biżuterii i potem ją cudownie odkryć na nowo.
    Taką samą spódnicę, w tymże kolorze, wczoraj zmacałam na pani handlującej chustami! Strasznie mi się podoba, świetnie się układa, nieziemsko wygląda, jak zgrabna kobieta w niej się porusza.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna jest ta spódnica, świetny kolor :)
    no i top też niczego sobie, bardzo ładniusi :D
    a z włosami coś będziesz teraz kombinować? bo powiem Ci że ślicznie Ci w tych swoich kręconych włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chwilowo zostają takie jakie są, ktoś mnie tylko powinien trzymać z dala od nożyczek bo dwa razy już się do nich dorwałam i skróciłam się dość konkretnie (zdjęcia z poprzedniego posta już po jednym skróceniu:P). na razie obiecywałam sobie, że zrobię przerwę od zaplatania ale nowy zestaw czegoś na głowę się już robi. Póki co, nie mam czasu się za siebie zabrać bo klienci czekają na swoje zamówienia:)

      Usuń
    2. Obecna fryzura pasuje do ciebie chyba najbardziej a jak chcesz nosić dready polecam zrobić tradycyjne z własnych włosów, nie tracisz czasu na ciągłe zaplatanie ich a poza tym wyglądają o wiele ładniej po prostu naturalnie
      pozdrawiam

      Usuń
  15. spódniczka z topem super wyglada;) super zestaw;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. TOP <3 i slicznie Ci w tym granatowym kolorku :)
    zapraszam do mnie - konkurs

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesująco wygląda połączenie cętek z chabrowym :) Urocze dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne! Zapraszam Cię na mojego bloga:
    http://mystylemyeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. To połączenie jest również genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny set:) Dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń