czwartek, 27 września 2012

267 - Kwiatki i paski

Bardzo lubię łączenie wzorów wszelakich, ale rzadko kiedy w swojej szafie widzę takie, które do siebie pasują. Tym razem znalazłam więc wciągnęłam na grzbiet i w takim oto ałtficiku świętowałam kolejny odhaczony rok. Bluzka z wyprzedaży, spódnica mejd baj mi, kolczyki też wyprzedażowe.
W tak zwanym międzyczasie od poprzedniej notki dostałam się na magisterkę (ale luz, nie ma czego gratulować toż to czysta formalność była) i spotkałam się z dawno niewidzianymi ludźmi. Wymieniliśmy plotki, umówiliśmy się na oglądanie filmu na wykładzie, zrobiliśmy trochę szumu wśród pierwszaków stojących w kolejce (swoją drogą nie sądziłam, że średnia wieku wśród pierwszaków może być o tyle lat wyższa od mojego..) i rozeszliśmy się rozkoszować ostatnimi dniami nieróbstwa. Co prawda, od kilku godzin sekretariat dzwoni i mnie opieprza, ale dla własnego zdrowia psychicznego po prostu nie odbieram. Wakacje mam.
  



bluzka - Bershka
spódnica - diy
bransoletka - indyjski
pierścionek - H&M
kolczyki - Tally Weijl

17 komentarzy:

  1. Predivno! Prelijepo ti stoji tirkizna! Izvini što ti se nisam dugo javljala, mijenjala sam platforme i svašta, al ipak se vratila na blogger!
    Vidim da je lijepo vrijeme u Polskoj, čim se haljine nose! Ovdje jesen i tako je sve sivo i dosadno!
    Btw, imam novi username, duga priča, ali morala sam ga promijeniti!
    Kako studij? Ako ti treba išta za hrvatski, slobodno me kontaktiraj!
    Puno pusa
    Anika

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem dobre połączenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie ;)
    Zapraszam do mnie - można wygrać koszulkę.
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja to się boję łączyć wzory, ale fajny ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale wyglądasz! <3 strasznie fajny set!
    zapraszam i zachęcam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. suuuper wygladasz;) a kolczyki piekne;):)

    pozdrawiam:):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ fantastycznie połączyłaś kolor z różnymi wzorami! Perfekcyjna robta :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby wzorzyste tkaniny ze sobą łączyć, trzeba mieć umiejętność. Ty ją masz.
    Magisterka... zatem zaczyna się niedługo praca łykająca czas wolny niczym zmora. Korzystaj z wakacji, póki możesz.

    OdpowiedzUsuń
  9. 'wakacje mam' i nie zawaham się ich użyć, co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie! :)

    cudowne marynarki idealne do jesiennych stylizacji naprawde warto zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey nice blogging. glad to visit your blog. you can also visit my blog if like it then we can follow each other??

    OdpowiedzUsuń
  12. same maxi widzę ;) ale ładnie ci w nich i ta jest zdecydowanie świetna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń