środa, 19 września 2012

264 - W czym do ludzi?! odc.2

Dawno temu, Wczym czyli twórca ciuchowy mój ulubiony, pokazała swoje nowe dziecko na fejbsuku. Zapragnęłam takiego samego tylko niebieskiego, co dość szybko przeszło w proces realizacji. Proces tenże został przerwany mailem od pani twórczyni, mówiącym, że wyszło fajnie z tymi kolorami ale okurczaki! ciuch się w miejscach wybielania rwie i do niczego nie nadaje. Ponieważ przesłane mi zdjęcia mnie uwiodły to nie dałam się zbyć, stwierdziłam jednak, że maxi sukienki mają u mnie częstsze powodzenie niż dość trudna jaką niewątpliwie byłaby w noszeniu bluzko - sukienka i poprosiłam o niecięcie (nie po polsku wyszło, ale przecież rozumiecie). Tak więc oto, weszłam w posiadanie maxi rozjaśnianej sukienki, która wyszła trochę kosmicznie czego jednak me nędzne fotki nie oddają, z paroma dziurami, które mi wcale nie wadzą. Wczym oczywiście gorąco polecam i to wcale nie jest reklama.



sukienka - Wczym do ludzi?!
bransoletki, pierścionek - H&M
kolczyki - Tally Wejil

18 komentarzy:

  1. z dziurami czy bez, wygląda obłędnie! bardzo mi się podoba i też bym taką chciała;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki masz piękny styl. taki nie codzienny !
    naprawdę bardzo ładny :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, rzeczywiście genialna ta sukienka! Świetnie wyglądasz.

    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka genialna sukienka <3

    KONKURS na moim blogu! Do wygrania zegarek i bransoletka, zapraszam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efektowne to przejście kolorów. A niby prosty materiał, gustowna kieszonka, ale wyglądasz jak miss.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda naprawdę bardzo ciekawie i niebanalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest cudna i taka oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ulala, jak nie lubię niebieskiego to tutaj mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie wyglądasz! sukienka jest fenomenalna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful post dear :)

    Join Estée Lauder Giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/09/giveaway-iii.html

    OdpowiedzUsuń
  11. słowo 'fenomenalna' faktycznie pasuje do tej sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna. zwłaszcza dzieki temu kolorowi

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo jacię, ombre na prostej maxi wygląda genialnie. Dobrze, że nie dałaś za wygraną, bo idealnie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń