wtorek, 25 września 2012

266 - Wężowe spodnie i sneakersy.

Pierwszy raz sportowe buty na koturnie zobaczyłam u Erill i totalnie się nakręciłam - tak, było to dawno. Niestety, mojego rozmiaru nie było. Nie było go też w innych sklepach. W żadnym z nich. Dokładali towar, a mojego rozmiaru jak nie było, tak nie było. Pojawiały się te buty w innych sklepach ale ciągle nie dobre na moją małą stopę. Aż tu nagle otworzyli mi w Radomiu Fleq i mogłam pójść i się zaopatrzyć. Co prawda, po ankiecie przeprowadzonej wśród znajomych (zapamiętać na przyszłość: nie pytać kolegów!) wygrała inna koorystyka ale - o! niespodzianka - nie było mojego rozmiaru więc wzięłam te. Chyba był to dobry wybór, bo pasują mi absolutnie do wszystkiego. Po raz pierwszy dzięki nim wyciągnęłam moje wężowe spodnie za 19zł, które od grudnia leżały w szafie.


spodnie, łańcuch - Terranova
buty - Fleq
top - New Yorker
bransoletka - Reserved

19 komentarzy:

  1. No nie wierzę, Ty w spodniach :)) Ale jak Ci fajnie w nich :) I w tych butkach :) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super połączenie:)
    www.mojaprzymierzalnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie, fajnie w spodniach, chyba rzadko kiedy można Cię w nich zobaczyć hehe:) Pasują do wszystkiego?;> Hmmm to może też się zaopatrzę! A mocno się brudzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie, ale pluchy jeszcze nie zaznały:) ale materiał łatwy do wyczyszczenia

      Usuń
  4. lekko kontrowensyjnie, ale mi sie podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne :)

    piękne marynarki idealne do jesiennych stylizacji, naprawde warto zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ulalala jaka panna tutaj ladna jest. W sensie generalnie ladnie jest a tu jeszcze sexi do tego :D Me gusta :D I obuw do tego calkiem zacny :D wyczekany ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odważne połączenie. Ale pisząc o butach, powinnaś je zaprezentować, nam, ciekawskim, gapiącym się na Ciebie. XP

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są, ale poczekam, aż szał na nie minie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam takie same spodnie! Uwielbiam je, są zawsze dla mnie rozwiązaniem, gdy źle się czuję i nie wiem co ubrać, a chcę wyglądać inaczej ;d
    i też ostatnio je łączę ze sneakersami ;dd

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wygladasz w tych spodniach az trudno mi uwierzyc, ze tyle czasu przelezaly w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  11. o fajnie! tak w stylu r&b

    Ściskam! Lona

    OdpowiedzUsuń