piątek, 21 września 2012

265- Cherry dream i maxi spódnica.

Podczas letnich wyprzedaży w Czechach, zabijając czas między jednymi zajęciami a drugimi, wylądowałam w Reserved wiedziona chyba patriotyzmem, bo właściwie to nie lubię tego sklepu. Wygrzebałam tę oto maxi i stanęłam grzecznie w kolejce do kasy. Moja współlokatorka kazała mi ja odłożyć "bo przecież masz tyle maxi" ale jak oświeciłam ją co do ceny (100kc), to wzięła drugą i stanęła za mną. Ot, mój zbawienny wpływ. Spódnica okazała się idealna podczas wielu wieczornych wyjść. Kieszenie pozwoliły mi zachować niezbędne minimum w postaci telefonu, pieniędzy i klucza, i uchroniły od noszenia torby. A wcześniej nosząc torbę wszędzie ze sobą zgubiłam bardzo dużo rzeczy. Dużo za dużo. Koszulka też z wyprzedaży (59kc), wyśmiewana przez moich kolegów zawsze gdy ją zakładam.



 starałam się zrobić zdjęcie kolczyków, ale coś mi nie wyszło
spódnica - Reserved
koszulka - New Yorker
bransoletki - H&M
kolczyki- Six

21 komentarzy:

  1. Fajny ten T-shirt, świetnie się komponuje ze spódnicą.
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! ależ Ty masz pieknie krecone wlosy. tak rzadko do tej pory mozna bylo je takie zobaczyc.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja Ci zazdroszczę tych włosów no :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka świetna, co oni chcą XP Kocham zabawne nadruki, choć w szafie faktycznie mam ich mało... Kiedyś to się zmieni ;) Można kupić czystą koszulkę i iść nadrukować sobie wzór własny, to byłoby świetne. I tak oto ja - wpadłam na pomysł XD
    Maxi świetna, faktycznie czasami nie ma miejsca ni pory na noszenie toreb.

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica z kieszonką?! Mój najnowszy fetysz :D To takie cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam duże kolczyki! Twoje są przepiękne. Ciekawa jestem ile to 100kc (?). Maxi świetna, pasuje do Ciebie bardzo. Sama maxi nie mam, boję się, że wyjdę na "ciocię-klocię" i nic w stanie dobrać do niej nie będę mogła. Ale może kupię na próbę :D Ach, za dużo ostatnio pieniędzy wydałam, a ciągle są rzeczy, jakie chcę kupić! O, zmoro! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 koron to jakieś 17zł, dlatego też w ogóle się nie wahałam czy brać:)

      Usuń
  7. Super Ci w takich kolorkach :) A maxi jak zwykle cudna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. I have to say that is great post and intresting blog.
    You doing a great job here.

    WE can follow each ohter via gfc and bloglovin if you want :)

    Kisses

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  9. Z....iste włoski masz!Nieukrywaj ich nigdy w dredkach! Plis! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne kolorki, fajny zestaw! Masz śliczne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor ma ta Twoja maxi! Też bym chciała sobie wreszcie jakąś sprawić...

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna jesteś i bardzo podoba mi się spodnica !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna spódnica!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*:* i jak zawsze zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń