piątek, 1 października 2010

48- Chodzący kicz+ słów kilka o moich nogach.

Ale cóż poradzę, lubię jak jest kolorowo i wzorzyście. Tunika za oszałamiającą sumę 9,90 kupiona została z myślą o wfie, ale dostałam takie oto piękne kolczyki i pierścionek od moich dziewczyn na urodziny i jakoś mi ta szmatka w oczy wpadła, awansowała do ciucha codziennego i dostała nawet swój wieszak.
Moja mama jest cudowna, zawsze gdy podwozi mnie na dworzec musi się zatrzymać albo przy bezdomnych albo przy młodocianych menelach jak ostatnio. Zdążyli mnie dokładnie pooglądać jak wysiadałam i przy drzwiach do hali usłyszałam już tylko "...ale nogi to chujowe". Żałuję, że nie usłyszałam początku.
Zdjęcia są jakie są, bo jak zwykle na połowie gadam a na reszcie się zwijam ze śmiechu i rozmazuję.



Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic


tunika- New Yorker
legginsy- allegro
buty- nn
kolczyki, pierścionek- prezenty ale nie będę udawała, że nie wiem skąd, bo wiem, kolczyki są z reserved a pierścionek z six:)

12 komentarzy:

  1. Ta.. 'ale nogi to chujowe' wskazuje na to ze cos tam bylo zajebiste ;d hehe ;D a mi sie podobaja Twoje rzesy! Jakiego tuszu używasz?

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie i jestem ciekawa co było wg nich w porządku:)
    tusz to jakiś rimmel podkręcający taki ze złotą zatyczką, stary już dosyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja taka na luzie. Podobają mi się kolory. najlepsze są legginsy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam kwiecisty pierścionek :) fajne leggi i nogi :) warkoczyki boskie,takie zadbane,muszą Cię dużo pracy kosztować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne podobieństwo jakie widzę w naszej szafie... MAM TE SAME LIGINSY. ;D Zaczynasz mnie zadziwiać a zarazem zaskakiwać. ;D Mogę poobserwować ? ;>
    dziękuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne dodatki....a kolor śliczny...

    OdpowiedzUsuń
  7. great outfit...your look is beautiful...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! Właśnie zaczęłam swoją przygodę na blogspocie i również wrzucam swoje stylizacje :)
    Zapraszam Cię serdecznie do zerknięcia.
    Pozdrawiam ciepło :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię awanse rzeczy ze szmatek na ciuchy, ta bluzeczka bardzo mi owa, twoja przypadła owo twojo do gustu +biżuteria mua mua mua

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna biżuteria. mnie tam się i nogi legginsy podobają ;p

    OdpowiedzUsuń