środa, 23 listopada 2011

174- O bluzce co już nie jest bluzką, czyli przypadkowe diy.

Jakieś dwa miesiące temu gdy szukałam prezentu dla brata zaszłam, niby przy okazji, do New Yorkera zerknąć na resztki letnich wyprzedaży. Zerkanie przerodziło się w przeglądanie, przeglądanie w przymierzanie, a przymierzanie w kupowanie. Czyli wyszłam stamtąd z całym naręczem koszulek o cenach nie przekraczających 10 złotych. A gdy na wieszaku mignęło mi coś panterkowego, to nie mogłam tego nie wziąć. Panterkowym czymś okazała się bluzka, o zawrotnej cenie 3,95. Wyglądałam w niej kwadratowo i bezkształtnie, ale stwierdziłam, że z pomocą inwencji własnej, internetu bądź przypadku być może nabierze jakiegoś kształtu. To co stało się z bluzką jest zdecydowanie dziełem przypadku, ale z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona. W dodatku wszystko jest odwracalne, wiec może to nie pierwsza metamorfoza.



spódnica- new yorker + diy
koszulka- terranova
bransoletki- h&m, reserved, katherine
kolczyki- h&m

17 komentarzy:

  1. Bez kitu - genialna ta spódniczka!! (bluzka znaczy, hehe). A New Yorkera uwielbiam za ich przeceny, mój ulubiony sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to by powiedziała moja koleżanka... masz łeb jak sklep;) Znaczy się, bardzo kreatywna jesteś :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look!
    zapraszam do mnie :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię różu na paznokciach, ale ten lakier co masz jest wyjątkiem, jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow, ale to genialnie wymyśliłaś! Wygląda super.
    Obserwuję, bo świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oohohoh, aż zacieram ręce. Otworzyli u mnie New Yorkera, ale takie przeceny to aż mi się w głowie nie mieszczą. Będę czekać z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bransolety!!! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. taka chusteczna na głowie takkkkk:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no pięknie. z ta spódniczką pomysł świetny, bo szczerze mówiąc raczej nie wyobrażam sobie ciebie w takim kroju koszulki. i fajnie wygląda ta opaska we włosach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!!! Leopard suknja je super!!! Sviđa mi se tvoj nakit!!! Jako chic :)
    Pozdrav iz Zagreba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje:
    http://moda.allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  13. wow,rzeczywiscie cena zawrotna!kto by pomyślał?!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo świetnie ją przerobiłaś ;d efekt rewelacyjny ;d

    OdpowiedzUsuń