poniedziałek, 21 listopada 2011

173- Zabijanie wolnego czasu.

Okienko między zajęciami może być przydatną sprawą. Można wciągnąć obiad, posłuchać o wynikach Tańca z Gwiazdami od pań bibliotekarek, przejrzeć wszystkie pudelki, plotki i lansiki ale w końcu liczba czynnośći (świeżo przyswojone: liczba dotyczy policzalnych rzeczy a ilość niepoliczalnych od razu zastosowano w praktyce), którymi można zabić wolno płynący czas się kończy. Wolny czas więc jakże kreatywnie wykorzystuję pisząc notkę. Mogłabym pewnie zrobić coś ambitniejszego ale umówmy się- swoje na zajęciach już odsiedziałam.
Marynarkę kupiłam bo nagle zaczęłam odczuwać brak tychże w swojej szafie ale muszę przyznać, że to nie dla mnie i pewnie jeśli niedługo jakiś genialny pomysł na nią nie przyjdzie mi o głowy to wyląduje ona na Szafie. Podczas zdjęć próbowałam torbę zarzucić na ramię, ale bez szkód dla otoczenia nie wyszło. Za dużo kilogramów. 



marynarka, torba- allegro
naszyjnik- prezent
kolczyki- h&m
buty- boot square

18 komentarzy:

  1. zastanawiałam się nad podobnym naszyjnikiem, ale były tylko krótkie :)
    Niesamowicie wyglądasz w jasnych, ostrych kolorach, lubię to! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne gatki :) ładnie Ci w różu, choć ja dla siebie wolałabym ciemniejsze kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, Tobie pasuje ten żarówkowy róż:) Nie marudź zatem i noś, noś, noś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ta marynarka jest zbyt piękna, żeby jej nie nosić. Noś, noś, bo zrobisz jej przykrość gdy się jej pozbędziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta marynarka dodaje fajny charakter całości ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna marynarka ! <3

    Zapraszam do mnie. Miglem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, genialna torba! Bardzo mi się podoba, szczególnie w takim zestawieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny set! Super wyglądasz w tej marynarce :) ps. świetne buty! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podobaja mi sie buty i zakiet ,a i naszyjnik jest sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie! A naszyjnik mamy ten sam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Może się jeszcze do marynary przekonasz :) Ogólnie ja tam okienka ino na obiad przeznaczam. Ciepły obiad w ciągu 14 godzin poza domem jest bezcenny. A przeładowanie torby dobrze rozumiem. Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta marynarka mi się tak podoba! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ten zestaw! A marynarka moim skromnym zdaniem jest boska! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marynarka jest świetna, niech nie ląduje na Szafie w najbliższej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli wyląduje na szafie z chęcią ją przygarne...
    Jak coś pisz
    judoczka1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy- uaktualnienie nastąpiło w najnowszej notce- jednak jej nie oddam:) jeśli chcesz mogę podesłać sprzedawcę z allegro u którego kupowałam

    OdpowiedzUsuń