niedziela, 28 października 2012

278 - Jesienny post.

Jeśli byłabym ofiarą psychopaty i siedziała zamknięta w piwnicy bez okna, za to z dostępem do internetu (wszyscy idziemy z duchem czasu) zapewne dzięki co drugiej osobie, dostęp do tegoż przybytku posiadającej, dowiedziałabym się, że spadł śnieg. Spadł, no to spadł. Nie wiem co tu przeżywać. Mogłabym napisać, że z przekory publikuję zdjęcia bez śniegu, ale nie dopisujmy ideologii, po prostu zrobione były parę dni temu kiedy o białym tałatajstwie nikt jeszcze ciągle nie rozprawiał. Na sobie mam żakiet (czy marynarkę? może mi ktoś wytłumaczyć różnicę? ba ja się nie znam:)) kupioną za 15zł przez rodzicielkę mą podczas likwidacji jakiegoś sklepu, tunikę z lumpa, kolczyki wielkości małych talerzy i bazarowy szalik. Oraz najwygodniejsze koturny ever, czyli sneakersy.
Czarno-burgundowe dredki szukają głowy, gdyby ktoś miał wolną i chciał nabyć to zapraszam na Allegro.







żakiet - nn
szalik - bazar
tunika - sh
bransoletki - h&m
sneakersy - kupbuty

17 komentarzy:

  1. Kolczyki szałowe, a jak kryzys to i obiad, by się z nich zjadło;)
    No i buty, które na razie tylko podziwiam, ale od tego podziwiania do zakupu już niedługa droga:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda. Po powrocie z zajęć i zalogowaniu się na fb, wiedziałam, że spadł śnieg - u wszystkich, tylko nie u mnie. W moim przypadku to nawet dobrze, gdyż nie oglądam tv, a warto byłoby wiedzieć, że coś takiego miało już miejsce. Chociaż dopiero po n-tym opisie uwierzyłam, że to na poważnie(a opisów było sporo), skoro mamy dopiero końcówkę października.
    Tunika wydaje się być ciekawa, tylko szkoda, że całej nie widać. Kolczyki masz cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Cię w takich setach :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię Twój styl:) żakiet jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana lubię oryginalne osoby, a nie tylko stylizacje na jedno kopyto. U Ciebie zawsze jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana lubię oryginalne osoby a nie tylko stylizacje na jedno kopyto. U Ciebie zawsze jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty, sama zastanawiam się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz :) Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Dopiero zaczynam jednak ja typową eseczką nie jestem ;)
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super! zapraszam do nas na konkurs, do wygrania wejściówki na pokaz mody! www.walkingcliches.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń