niedziela, 12 maja 2013

306- Dres, męska koszulka i sneakersy

Brno tonie w deszczu, ja tonę w kserówkach, postanowiłam więc napisać notkę. Zdjęcia dokumentują jeden z moich ulubionych elementów garderoby, czyli dresowe spodnie. Pozostałe to rzeczy maxi i mini sukienki. W dresie można mnie ostatnio spotkać niemal wszędzie, bo jakoś zawsze są pod ręką. Zwłaszcza, że wiele rzeczy wywiozłam już do Polski i nie mam w czym chodzić. Nie mam w czym chodzić a i tak nie wiem, jak zabiorę się ze wszystkimi bagażami. Człowiek zbyt łatwo obrasta w rzeczy.




9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta stylizacja.
    Jak pokazujesz, i w dresie można wyglądać stylowo i uroczo. ;)
    pozdrawiam, Igg ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, szalenie mi się ten zestaw podoba. ;] taki normalny bez udziwnień ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się marzą jakieś milunie, szare dresy:) skąd są Twoje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szare też mam:) takie mega szerokie z c&a, a te są z hurtowni awanti ale wg metki bershka

      Usuń
  4. fajne te snikersy, sama zastanawiam sie nad zakupem :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. E tam, męska, nie-męska, ale ważne że dobrze leży na Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze pól roku temu mówiła fuu co za okropne buty, a dziś jestem ich szczęśliwą posiadaczką i nie umiem bez nich żyć - bardzo fajnie wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń