niedziela, 25 marca 2012

214- Niech tradycji stanie się zadość.

Aby tradycji stało się zadość dziś w drugie urodziny szanownego blogaska biorę na tapetę szafiarski światek. Ale dziś nie będę narzekać jak rok temu, a zaserwuję przepis na szafiarstwo idealne. Notka czekała na dobrą okazję do opublikowania ponad pół roku więc tadaaam.

1. Jaki tytuł nadać notce?
Po pierwsze- żyjemy w Unii Europejskiej, skomputeryzowanym świecie XXI wieku dlatego też nie możemy zamykać się w zaściankowej Polsce. Tytuł musi być po angielsku. Jeżeli jest po polsku- powinnaś mieć jakąś poważną przyczynę. Pamiętajmy o wszystkich ważnych dniach. Przed Bożym Narodzeniem publikujemy notkę pt. "Merry Christmas", 1 września "Back to school". Gdy kończy się lato "Fall is coming". Uwaga jest wyjątek! Po Bożym Narodzeniu jest czas na notkę pt. "Święta, święta i po świętach". Oddajemy też hołd naszym ulubionym artystom, tym którzy są teraz in fashion. Zwłaszcza Adele. W dobrym tonie jest również notka pt. Girls just wanna have fun.

2. Gdzie zrobić zdjęcia?
Szukamy miejsca, które w artystyczny sposób podkreśli ałtficik. Najlepszym miejscem do tego są tory. Siadamy sobie na desce między szynami, uważnie patrząc czy nic na niej nie leży, udając, że nigdy nie korzystałyśmy z pociągowej toalety i nie wiemy skąd na deskach te plamy, wyginamy się wdzięcznie w tył i już jest pięknie!
Ewentualnie zdjątka możemy również zrobić w starym, opuszczonym budynku. Gruz to najnowszy krzyk mody. Ale uwaga, im więcej butelek po alko wala się wokół nas tym lepiej. A już najlepiej gdy jedną znich jako zbuntowane nastolatki dzierżymy w dłoni.

3. Co zrobić gdy spadają nam statystyki?
Jeśli spadają nam statystyki- to znaczy, że z blogaskiem dzieje się coś niedobrego. Być może za mało piszesz? Zastanów się! Znajdź przyczynę! By podnieść statystyki, musimy pisać częściej. Jeśli nie pojechałaś z torbą ciuchów na parking pod supermarketem i nie strzeliłaś wystarczającej ilości sesyjek by mieć zdjątka na 2 tygodnie musisz poratować się czymś innym. Pokaż co cię inspiruje! Przecież internet to kopalnia modowych inspiracji, jeśli nie umiesz z nich korzystać- nie jesteś dobrą szafiarką! Koniecznie też w każdym nowym sezonie pokaż swoja masthewy. Po każdej wyprzedaży pokaż co kupiłaś. Jeśli zrobisz babeczki z proszku- pokaż je żądnym nowej notki fanom!

4. Jak zdobyć nowych obserwujących i fanów?
Przede wszystkim pamiętaj- nic za darmo. Jeśli chcesz by ktoś cię obserwował- ty go również obserwuj! Wejdź na blogaska i zostaw komentarz "obserwujemy?". Pamiętaj- 90% takich komentarzy nie pozostaje bez odzewu.
Jeśli masz w domu lekko zużyte kosmetyki to możesz zorganizować giwełej. Pomoże ci w tym fejsbuk. Nawet jeśli założyłaś bloga tydzień temu, koniecznie załóż też fanpejdż na fejsbuniu. Nie przejmuj się jeśli najpierw lubią cię tylko koleżanki z klasy.

To teraz wracając do drugich urodzin blogaska, nie mogę nie wspomnieć, że obstawiałam iż żywot swój zakończy on po ok 30 postach, a tu ni stąd ni zowąd trzasnęło ponad 200:) A ponieważ tekst trzeba czymś okrasić to wrzucam i ałtficik. Notce biedaczce się zniknęło więc wrzucam raz jeszcze.



sukienka- bershka
kolczyki- six
bransoletka- indyjski

25 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam co prawda inną kategorię bloga, ale od dawna stale podglądam świat szafiarski ;) I właściwie sama mogłabym napisać taką samą notkę na blogasku [gdybym miała blogaska z ałtficikami], bo i myślę tak samo. Ciekawe, czy co poniektórzy będą potrafili wyczytać między wierszami, czy faktycznie wezmą to jako porady na serio i wypróbują na sobie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie tego nie da się wziąć na serio, ale kto wie czy się nie znajdzie jakaś mądrala:)

      Usuń
    2. nie takie rzeczy się zdarzają ;))

      Usuń
  3. ahahahah ale się uśmiałam czytając Twój post. : D
    100% prawdy, niestety..

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj loff juuu ! Jesteś maj master tym notkiem :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. No, prawie podręcznik strzeliłaś. Bardzo trafna recenzja. Niestety, mnóstwo adresów blogów można by pod nią podpiąć. Mam nadzieję, że mój się jednak (jeszcze??) nie kwalifikuje? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zrobisz słit focie na torach to możesz się kwalifikować na szafiarkę:)

      Usuń
    2. Poważnie się nad tym zastanowię. Zwłaszcza, że mam tu w okolicy do wyboru i kolejowe i tramwajowe. ;P

      Usuń
  6. z jednej strony zgadzam się- pewne pozy, miejsca, ruchy są wystudiowane i wręcz podręcznikowe.
    ale nadal - jeśli komuś sprawia to radość to dlaczego nie?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzisz, że nabijanie sobie wejść glupimi komencikami sprawia komuś radość:]? Bo ja nie. Ten post wytyka najczęstsze rzeczy przewijajace się na blogach i tyle:)

      Usuń
  7. Dzięki twoim radom w końcu podniosę swoje statystyki! A przez te statystyki to ja dosłownie nie śpię! Dzieki, mistrzu.

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne buty i bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  9. a teraz to jeszcze nie wypada się nie pokazać w miętowych rurkach... cóż chyba pozostaną marną imitacją blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo za zdrowe podejście do życia, dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama od tygodnia ( no może więcej :D) mam "szafiarskiego" bloga i padłam jak przeczytałam, bo o boshe jedyny nic z tych rzeczy nie zrobiłam! Biegnę i lecę to zrobić by podnieść sobie statystykę!! AAAA!
    A tak na poważnie, mądry tekst... :) Bo uważam, że bieganie za modą to głupota, każdy powinien mieć swój styl i tyle, i nie bać się go pokazać. Ja ostatnio zastanawiałam się czy np. wypada mi się pokazać w jeansach, bo przecież tyle dziewczyn biega i pokazuje swe oblicze w sukienkach, leginsach i innych takich, stwierdziłam, że wolno mi, bo czemu by nie?
    A no i notek nie dodaje za często, bo czasem brak mi czasu na zrobienie zdjęć...

    Pozdrawiam!!
    I przepraszam, za rozpisanie się :P

    OdpowiedzUsuń
  12. When someοne writes an artіclе he/she гetаins the plаn οf a uѕer in his/her brain that how a
    useг can κnow it. So that's why this article is amazing. Thanks!

    Here is my blog; weight loss

    OdpowiedzUsuń
  13. Ρretty nіcе post. I ѕimply ѕtumbled upon yоur weblog and wanted to mentіon that Ι havе rеallу
    loved browsing уоur blog poѕts.
    Afteг аll I will be subscrіbing in yοur гss feed аnd
    I'm hoping you write once more very soon!

    Review my webpage :: Bauchmuskelübungen

    OdpowiedzUsuń