niedziela, 7 sierpnia 2011

144- Sezon sukienkowy w pełni. Dla odmiany od maxi- maxi.

Gdy najpierw zobaczyłam tę sukienkę w hamie, stwierdziłam, że takie kwiatki to nie dla mnie i kupiłam taki sam fason ale w wersji panterkowej. Potem zobaczyłam dziewczynę na ulicy w tej sukience i zapałałam do niej gorącym uczuciem. Nie na tyle gorącym by lecieć i kupić, ale na tyle by czaić się na nią w trakcie wyprzedaży. Trochę sobie musiała poczekać na małą przeróbkę ale już wszystko zrobione i dziś wyprowadziłam ją, psa i koleżankę na spacer. Niestety na spacerowych zdjęciach nie chciała się godnie zaprezentować więc musiałam się podeprzeć tradycyjną pokojową fotką. Naszyjnik z przeceny w Divie za złotych 9.

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


sukienka- h&m, 40zł
naszyjnik- diva
kurtka- sh
bransoletki- reserved/chińskie centrum

28 komentarzy:

  1. wygladasz cudnie w tej sukience i ten naszyjnik!

    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie kwiatowej maxi z dżinsem. Biżuteria też ekstra.
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoja maxi. ;-)
    iiii przesłodki piesek. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jeans + kwiatki zawsze spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie połączenie! Przepiękna ta sukienka!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie ci w tej sukience;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie ci w maxi ! i te kolory ! wszystko jest super !


    Zapraszam do siebie margaret-j

    OdpowiedzUsuń
  8. Super set!
    świetna biżuteria i wzór na sukience :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna sukienka;]
    zapraszam do mnie na bloga;]

    OdpowiedzUsuń
  10. nikt tak super nie wygląda w maxi jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna kurteczka! calosc zestawu bardzo fajna ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. jak mogłaś od razu nie zapałać do niej uczuciem?! przecież jest świetna! jak kiedyś będziesz widziała taką katankę w sh tylko w moim rozmiarze, to nakazuję Ci- kup mi!:p

    OdpowiedzUsuń
  13. annawanna- a pamiętasz jak Ci ją pokazywałam na dziewczynie na ulicy- sama powiedziałaś, że brzydka- że zbyt jaskrawa:D jak dojrzę to Ci oczywiście kupię

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam maxi dress :) twoja ma prześliczny wzór i kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka mogłaby mieć bardziej atrakcyjne kolory, ale jest na prawdę warta kupna :d Wyglądasz w niej świetnie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny piesek!:)
    A Ty wyglądasz w tej sukience cudownie!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądasz, podoba mi się ta sukienka z kurtką

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW!!! Ta maksi jest przepiękna, a z tą kurtką wygląda zabójczo <333

    OdpowiedzUsuń
  19. super zestaw:) sukienka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę zaniedbałam odwiedzanie twego bloga i żałuję. Naprawdę piękna sukienka i fajnie się prezentuje z tą kurteczką!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka. Te kolory...rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna sukienka, cudowna stylizacja. Bardzo żałuję, że mi nie pasują sukienki maxi, ciągną się po ziemi :<

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka jest boska!! cudownie komponuje się z kurteczką :) masz przeuroczego towarzysza spaceru :) psiak jest słodki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne spódnice i długie sukienki, to lubię.
    fashionstardust.com

    OdpowiedzUsuń